4story
4 STORY
Podpoř jeden ze dvou národů, Valorian nebo Derion v jejich nekonečné válce o vládu a pravdu v Iberii, tvém novém světě. Každá populace má svou vlastní a jedinečnou historii - nyní je čas, aby jsi začal psát ty tu svou!
Ve 4Story jsou dvě Iberiánské nepřátelské říše: Derion a Valorian. Vyberte si, za kterou říši chcete bojovat. Jako jeden z jejich zástupců, budeš bojovat ve fantastických bitvách k zajištění míru v celé zemi a pomáhat odhalit její legendární tajemství . Osud země leží ve tvých rukou. Objev svět 4Story a staň se součástí této vzrušující hry s chytrým bitvním systémem a vzrušujícími misemi. Cestuj v čase, objevuj neznámé území, zvládej náročné mise.
Hlavní rysy Četné questy, vzrušující atmosféra a audiovizuální prezentace NPC vám zajistí hodiny zábavy. Přístup do uzavřených oblastí (dungeony) pro samostatné skupiny hráčů, riskantní dobrodružství a fantastické odměny čekají na tebe. Přímý boj proti ostatním hráčům v každodeních dobyvatelských válkách a odměny v případě vítěztví. Vytvářet skupiny a společně s ostatními hráči získávat zkušenosti, řídit strategické bitvy za použití systému strategických příkazů v reálném čase.
Kronika Iberie
Mýtus o stvoření
Odstranění neexistujícího prostoru bohyně Rhey - stvoření světa Iberia
Klid bohyně Rhea (Numi změny) - Příchod osmi strážných andělů
Mýtus o stvoření
- 1. Světová válka - Od invaze Mu klanu 8 bohů strážců přes Iberii.
- 2. světová vákla - válka Langranjuria. Oddělení od Bohů a války
- Avalonské zahrady lehly popelem. Z toho se vše odvíjí.
Epilog Bohů
Na kontinentu, ze kterého zmizeli Bohové, vznikl z klanu Mu svět nestvůr.
Začátek dějin Iberie
- Byl Avalon kvůli nestvůrám z klanu Mu a první velké potopě zpustošen?
- Nestvůry klanu Mu opustily Avalon a přesídlily na jejich pevnost na kontinentu Britlon.
- 4 klany se postupně přesídlily na kontinent Avalon.
- Rozdělení do osmi klanů, konfrontace. Později sloučení (rozdělení osmi charakteristik).
- První válečná inavaze klanu Mu - soudržnost osmi klanů v Avalonu, vítězství díky soudržnosti.
- Vůdce klanu Mu má kontrolu nad pravými zbraněmi Bohů a vnitřní zničující válka osmi klanů začíná.
- Breug (breug: lež) Meang (meang: kritika) Meabhal (meabhal: zrada) Válka se stává intenzivnější. Vnitřní rozpad Iberie.
- Druhá válečná invaze klanu Mu.
- Zničení civilizace.
Kočovníci (temnota)
420 let žilo obyvatelstvo díky druhé velké potopě jako kočovníci.
Vznik jednoho národa (mýtos o Arianu Horusovi)
- První královna Brit Blodeuedd. Vznik národa Iberia.
- V posledních padesáti letech byl region právě tak zachován. Tradiční zvyky a síly magie se využívají k boji.
- Čelí existenci nestvůr. (Dnešní bojové techniky se zachovaly z tehdejší doby.)
- Trosky Avalonských zahrad byly objeveny na místě, kde byla také objevena božská zbraň "Divine Emperod".
- První bitva o prérii Ardri - Bitva o rozdělení Iberie mezi světlo a temnotu.
- Druhá bitva o prérii Ardri - Iberijci utíkají před útočícím klanem Mu (hrdina Arian Horus se chopil činu)
- Boj o prérii Tarat (Boj na frontě Arian Rodu)
- Bitva k ubránění hradu Blodeuedd před klanem Britlon Mu
- Bitva o Narwashi
- Vojenské jednotky klanu Muů zahajují nečekaný útok na hrad Blodeuedd. Obléhání je napadeno. Hrdina Arian Horus bojuje ve středu.
- Poslední bitva v zahradách Avalonu.
Válečný věk (zhroucení)
- Roku 085 -
- V letech 085 - 089 - Tajemství a síla čtyř sousedů z Ruadu vzestupuje v tyranii a "Armid z Remperdu" formuje rebely. Edgard se uvolňuje z drápů tyranie a zakládá svaté město Pandeon.
- Roku 090 - Počátek rebelantské války. Rebelové úspěšně obsadí hlavní pevnost Iberie Blodeuedd.
- Roku 091 - Rebelové na královském dvoře Blodeuedd se dostali do křížové palby mezi vojáky Valorianu a vojáky Craxi. Když bylo lodní zásobování zablokovano, začala se mezi nimi šířit bezmoc. Po vyčkávání 6 měsíců satelitní stát padá, krásný palác je postavený a rebelové kapitulují ze své vlastní svobodné vůle. Noční zabítí dvaceti tisíc vojáků je nazývano "Masakr noci černých měsíců". Po zmasakrování Uma Plutak, vůdce rebelů Armid a princezna Olivi uprchne. Vyslanec Ruard představuje vůdce rebelu a ctí hrdinu bitvy, "Arijec Horus".
- V letech 091 - 093 - Středem zájmu rebelantské armády je ochránit před dalšími rebeliemi palác Blodeuedd jako relikt z minulých dob. Ruard a Neban Maha ztrácí svou moc.
- Roku 099 - Ruard, Lopesaský ministr, se stane imperátorem (změní si jméno na Ruard Lopesa Derionský). První Ruardovo vládní období.
- Roku 100 - Neban Maha je jmenován guvernérem Valoriánu. Vyhlásí nezávislost valoriánského území. Konfrontace s Ruardem z Derionu. Kvůle postupně začínající válce uprchnou utečenci na spřátelený kontinent do severní oblasti Gor, kde král trhu Nedbed zřídil královskou říši.
- Roku 102 - Neban Maha se stane vládcem Valoriánu. Panovník Derionu Ruard rozkáže Nebanu Mahovi platit daně, ten ale odmítá. Neban Maha nechá celé delegaci stít hlavy.
- Roku 103 - Ruardovo první vyhlášení války. Vybírají se neskutečně vysoké daně a je zahájena válka.
- Roku 104 - První válka mezi Valoriánem a Derionem. Derion úspěšně zaútočí nejkratší cestou na Valorián, ovšem valoriánským vojákům se podaří na hradě Neuman až do poslední chvíle klást odpor. Po této události jsou síly Valoriánu a Derionu vyrovnané.
- V letech 105 - 106 - Valoriánští vojáci se chtěli pomstít vojákům z Goru, kteří v první válce stáli na straně Derionu. Gorskému králi se však podařilo se před vojáky Valorionu zachránit. Poté zůstal Gor neutrální a postavil armádu, která měla tuto neutralitu střežit. Před 105ti lety se začalo na Arianské ulici se stavbou veliké hranice mezi Valorianem a Derionem. V následujícím roce bude hranice plně dokončená a obchod na Arianské ulici přerušen. Nakonec je oživena pěší trasa z Goru díky čilému obchodu.
- V letech 107 ~ 110 - Najednou se hranice mezi Valorianem a Derionem na Arianské hranici zhroutí a začne druhá válka mezi oběma národy. Valorianu na začátku s úspěchem podaří zničit derionskou oblast Yesod. V této době se ale podaří derionskému komandantu Ludwigu zdolat protivníky na zablokované Arianské ulici. Poté napochodují derionští vojáci na valoriánské pozemky. Do totální krize Valorianu se začne vměšovat Gor. Boje jsou obnoveny a derionští vojáci se stahují zpátky.
- Roku 112 - Vojáci Goru bojujíi proti Valorianům s pomocí armády dělníků z Biny. Valoriánský generál BoByung porazil Bro. Vojáci Derionu utíkají. Druhá válka se blíží konci.
- V letech 112 - 121 - Valorián a Derion se opětovně chystají do války. Gor prodává oběma zemím, Valoriánu a Derionu, zbraně a podporuje tak krok za krokem oba dva velké národy.
- Roku 125 (současnost) - Nepřátelství mezi Derionem a Valoriánem přetrvává až do dneška. Opět se objevují předvěsti nastávající války. Ve Valoriánu se obchoduje s potravinami, přírodními produkty a železářskými výrobky. V Derionu se obchoduje s magickými zbraněmi a magickými prostředky. Kromě toho se obě země snaží vyvinout nové zbraně. V Iberii panuje mezi těmi třemi zeměmi vyrovnané rozložení moci.........
Začátek tvého příběhu
Až si vytvoříš postavu a vstoupíš do světa Iberie, ocitneš se v malé vesnici v království, které jsi zvolil. Tam nalezneš NPC, kteří tě budou provázet a pomůžou ti s questy. V této vesnici obdržíš všechny potřebné informace a naučíš se od NPC nové schopnosti. Během počátečních questů také obdržíš svoji první výstroj, abys se mohl pro začátek tvé cesty ozbrojit.
Valorian (země Horus)
Nepříjemná válka s Derionem, která přetrvává už více než 40 let, si ve vesnicích vyžádala mnoho obětí... Nesmím propadnout beznaději. Nechám můj dosavadní život beze smyslu za sebou a zavážu se slavné legii Valoriánu. Můj život má zase získat nějaký smysl a kdo ví... Možná se mi dokonce podaří ukončit tu válku.
Derion (Yesode)
Větší část armády Derionu se probojovala až k pevnosti královny a útok Rahuů ještě neskončil. Nesmíme nečinně přihlížet duševní změně císaře Ruarda. Žáci školy magie padli této nesmyslné válce za oběť, když chtěli odhalit skrytou pravdu. Musím uvést pár věcí zase do pořádku. Cesta za tím bude zřejmě cestou ve víru dějin.
Ty se chceš s ostatními prát?
Pro započetí duelu vyber protivníka. Nyní pravým kliknutím a stisknutím tlačítka Výzva na souboj v menu. Pokud bude souhlasit s duelem, začne 10-ti sekundový odpočet ke startu. Po skončení odpočtu můžetě bojovat proti sobě. Po bitvě bude tvoje zdraví a mana doplněna.
Jak se dá vyhrát?
- Existuje čtyřminutový časový limit. Kdo dokáže během této doby porazit soupeře, vyhraje.
- Nebo pokud tvůj soupeř opustí duelovou zónu na déle než sedm sekund a ty v té zóně zůstaneš, tak jsi také vyhrál.
Nerozhodně
- Pokud během čtyř minut nebude nikdo poražen nebo jeden z účastníků duelu bude napaden nezúčastněnou osobou, tak duel skončí nerozhodně.
Co znamená válka v Iberii?
Jsou 2 království na kontinentu Iberie.
Každé království sestává z různých sekcí, které zase vykazují různé vlastnosti. Kromě toho existují v rámci speciálních zón pevnosti a okupační zóny. Vlastnictví a tržní síla produktů, které tam budou prodány, padají do tvé moci. Z tohoto důvodu království zakládají nové oblasti a dobývají zóny ostatních království.
Na to, abys mohl vést okupační válku, musíš vlastnit alespoň jednu dobyvatelskou zónu.
Dobyvatelské zóny hrají velkou roli.
Rozlišování jednotlivých zón
Spřátelená zóna
- Teritorium království spojenců
- Nejmenší teritoria, která ještě nebyla dobyta
- Lze využívat četných zařízení
Válečná zóna (Nazajati)
- Teritorium, které nenáleží žádnému království
- Vlastnosti válečné zóny zůstanou zachovány i po jejím dobytí
- Lze využívat četných zařízení
Válečná zóna (Zajati spojenci)
- Přechodná zóna spřátelených jednotek
- Může být ztracena ve prospěch nepřítele, pokud nemůže být během dobyvatelských bojů ubráněna
- Lze využívat četných zařízení
Válečná zóna (Zajat nepřítel)
- Přechodná zóna protivnických jednotek
- Lze během dobyvatelských bojů odebrat soupeři
- Lze využívat četných zařízení
Nepřátelská zóna
- Teritorium království nepřítele
- Nelze využívat četných zařízení
Neutrální zóna
- Teritorium, které nepatří k žádnému království
- Pokud panuje válečný stav, nelze využívat četných zařízení
Ve 4Story jsou tři rozdílné typy války; Polní boj, dobývaní a obléhání !!!
Při "Válečný stav" můžeš být napaden opačnou jednotkou nebo opačnou bránicí NPC.
Při "Válečný stav" můžeš být napaden opačnou jednotkou a opačnou bránící se NPC nebo NPC v "Válečný stav" v neutrální vesnici.
- Při "Válečný stav" můžeš být napaden opačnou jednotkou nebo opačnou bránicí NPC.
- Při "Válečný stav" můžeš být napaden opačnou jednotkou a opačnou bránící se NPC nebo NPC v "Válečný stav" v neutrální vesnici.
- Ve "Období klidu" zůstaváš imunní proti plošným magickým útokům.
- V "Stav provokace" můžeš bý napaden nepřítelem nebo NPC v neutrální zóně.
- Pokud neútočíš nebo nejsi pod útokem někoho jiného déle než 3 minuty během "Stav provokace" status bude automaticky změněn na "Období klidu".
Válečný stav
- Pobyt ve válečné zóně
- Pobyt v nepřátelské zóně
- Pobyt ve hlavním městě nepřátelského království
- Útok na protivníka/NPC který(á) je v "Válečný stav".
- Aplikovat dovednost na protivníka/NPC, který(á) je v "Válečný stav"
- Napadnout jako první soupeře, který se nachází ve spřátelené zóně
Stav provokace
- První útok protivníka v neutrální zóně v "Válečný stav".
- Použití podpůrných dovedností na charakteru, který je v "Válečný stav" a který je v neutrální zóně.
- Útočení na NPC která byla v "Válečný stav" a která je v neutrální zóně
- Dobyvatelská válka
- Dobyvatelské války se konají ve speciálních válečných zónách (např. zóna Ardir, zóna Hesed).
- Během dobývání se objeví Parauv svatý patron a chrání Paraoův meč uvnitř zóny dobývání.
- Nepřátelské jednotky můžou během boje napadat ochranného patrona Paru a sami být napadeni strážními vojáky, kteří zajišťují bezpečí ochranného boha.
- Když svatý ochránce umírá, útočísí království vyhrává. Ale bránicí království může vyhrát, pokud svatý ochránce přežije během dobývaní.
Pravidla dobyvatelských válek
- Všechny dobyvatelské války jsou v ten samý čas každý den.
- Protivnické jednotky mohou zajmout zónu, na kterou zaútočili, jakmile zlikvidují ochranného patrona.
- Bránící se jednotky si můžou ponechat napadenou zónu i nadále, pokud se jim podařilo během určeného času uchránit ochranného patrona.
Průběh dobyvatelských válek
- Jedna dobyvatelská zóna má dva přístupy, které budou při zahájení dobyvatelské války uzavřeny.
- Postavy bránících se království můžou používat tyto přístupy pomocí strážců brány.
- U každého přístupu je za účelem obrany jeden strážce bos, strážce voják a různá obranná zařízení. Vytrvalost příslušných NPC se neustále obnovuje.
- Pokud zemře strážce bos, otevře se brána, kterou střežil. Dále se objeví ochranný patron Para v těch zónách, ve kterých se zobrazí jeho symbol.
- Když HP Parova svatého strážce je snížen na 0, promění je zpět v jeho původní podobu strážce.
- Pokud zemře proměněný strážce, zvítězí útočící království.
- Poté, co zemře strážce, přeruší se na 10 minut všechy boje, které se konají v zóně, ve kterých se nachází také ten symbol.
- Pokud během doby dobývání strážce nezemře, zvítězí bránící se království a smí si uhájenou vesnici ponechat.
Výhody dobyvatelských válek
- Postava, která dobyje zónu, se teď může bavit s obchodníky a obyvateli nově zajaté vesnice, kupovat speciality této vesnice a dostat se přes vesničany k novým questům.
- V dobyvatelské zóně proudí Parova síla, takže obranné schopnosti se zvyšují a lze hrát efektivněji. Z Parovy síly profitují především členové klanu, kteří vlastní nějaké území.
- Pokud klan vlastní v rozmezí jedné zóny víc než jednou dobyvatelskou oblast, dostane příležitost zúčastnit se okupační války.
Co je klan?
Podmínky levelu klanu
Level klanu bude stoupat spolu s počtem členů a body zkušeností, které nasbírají členové. Dokonce i když nějaký člen opustí klan, nebudou strženy body zkušeností, které pro klan nasbíral.
Pokud je ovšem počet členů příliš nízký a nesplňuje předpoklady aktuálního levelu klanu, tak se level automaticky sníží.
- Level klesá, pokud členové opouštějí klan.
- Od levelu 3 lze využívat sklad klanu a nestojí to žádné peníze. Počet skladovacích míst roste spolu s levelem klanu.
- Pouze mistr klanu a jeho 1. a 2. zástupce z něj můžou vyzvedávat itemy.
- Pouze mistr klanu může postovat oznámení.
Šlechtický titul
Jakmile klan dosáhne určitého levelu, bude mistr klanu jmenován šlechticem.
Když mistr klanu obdrží vyšší šklechtický titul než baron, může dát každému členovi jeho klanu šlechtický titul nebo ho vzít zpět.
- Mistr klanu se stane baronem, jakmile klan dosáhne level 3.
- Pořadí šlechtických titulů je baron, vicehrabě, hrabě, markýz a kníže. Kníže je nejvyšší hodnost.
- Nejvyšším šlechtickým titulem je kníže a pouze mistr klanu může vlastnit tento titul.
- Pokud klan opustí šlechtic, tak klan obdrží nazpět šlechtický titul, který lze propůjčit jinému členovi.
- Pokud mistr klanu předá jiné postavě svůj klan, tak obdrží status "Kníže". Původní mistr klanu ztrácí svoje nároky a je řadovým členem.
Závislost šlechtických titulů na levelu klanu
- Level 1 a 2: neexistují žádní šlechtici
- Úroveň 3 a 4: Mistr klanu je baron, ale nemůže jmenovat jiné šlechtice.
- Level 5: Mistr klanu je vicehrabě a může jmenovat dva barony.
- Level 6: Šlechtický titul mistra klanu se nemění, ale může jmenovat tři barony.
- Level 7: Mistr klanu je hrabě a může jmenovat čtyři barony a 2 vicehrabě.
- Level 8: Šlechtický titul mistra klanu se nemění, ale můžou být jmenováno 5 baronů a 3 vicehrabě.
- Level 9: Mistr klanu je markýz a může jmenovat 6 baronů, 4 vicehrabě a 2 hrabě.
- Level 10: Mistr klanu je kníže a může jmenovat 7 baronů, 5 vicehrabat, 1 hraběte a jednoho markýze.
Extra bonusy závisí na levelu klanu.
Level klanu |
Nutné Zkušenosti |
Min./Max. členů |
Pozice klanového skladu |
Šlechtický titul mistra klanu |
Šlechtický titul člena |
1 | 44610 | 1/30 | 0 | Žádný | 0 |
2 | 59480 | 10/40 | 0 | Žádný | 0 |
3 | 75350 | 20/50 | 4 | Baron | 0 |
4 | 89220 | 30/60 | 4 | Baron | 0 |
5 | 104090 | 40/70 | 8 | Vice-hrabě | 2 |
6 | 118960 | 50/80 | 8 | Vice-hrabě | 3 |
7 | 126395 | 55/85 | 12 | Hrabě | 6 |
8 | 133830 | 60/90 | 12 | Hrabě | 8 |
9 | 141265 | 65/95 | 12 | Markýz | 12 |
10 | 0 | 70/100 | 16 | Kníže | 1 |